Správa PPC kampane

Ako sa nestratiť vďaka reklame

Internet je miestom, kde pôsobí mimoriadne veľká konkurencia, ktorá s Vami neustále aktívne súperí o zákazníka v rovnakej podnikateľskej oblasti.

Ako sa však zviditeľniť natoľko, aby potenciálny klient našiel a oslovil priamo Vás?

Riešením je efektívna propagácia, ktorá v sebe spája čo najviac účinných marketingových nástrojov a „trikov“ pre permanentné zvyšovanie povedomia o firme a získavanie nových klientov.

Aby ste sa skutočne nestratili medzi inými firmami, využite našu novú službu – správa PPC kampane, ktorej úlohou je priviesť na Vašu stránku čo najviac zacielených návštevníkov, a to vďaka umiestneniu reklamy vo vyhľadávačoch a katalógoch.

Čo je PPC reklama a jej výhody

Princípom PPC reklamy – pay per click (platby za klik) je pridanie odkazu na Váš web do spomínaných vyhľadávacích systémov ako Google AdWords či Etarget. Následne sa reklama zobrazuje na stránkach Google alebo Zoznam, a to predovšetkým na bočnej strane.

Výhodou PPC kampane je to, že platíte len za návštevníka privedeného na web cez daný odkaz, pričom si môžete vždy zvoliť hranicu vynaložených nákladov na túto formu propagácie.

Objednajte si správu PPC kampane u nás alebo kontaktuje nášho konzultanta, ktorý rád zodpovie všetky Vaše otázky.

Najvýraznejším prínosom PPC reklamy je to, že dokáže priviesť na Váš web návštevníkov z vopred vybranej cieľovej skupiny.

Individuálne nastavenie PPC

PPC reklama sa detailne prispôsobuje potrebám zákazníka, aby sa dosiahol predpokladaný cieľ – konverzia návštevníkov stránky na zákazníkov. Je preto nevyhnuté vopred analyzovať kľúčové slová, na základe ktorých sa efektívne nastaví kampaň.

Následne sa kampaň sleduje a dochádza k maximalizácii klikov na reklamu a tým sa cena za 1 klik znižuje.

Z návštevníkov zákazníci

Užívatelia, ktorí sa na web dostanú prostredníctvom kliknutia na reklamu sú presne zacielení, z čoho vyplýva ich záujem o Vaše produkty/ služby. Aby však neodišli hneď po otvorení stránky, je potrebné ich zaujať a naviesť na vykonanie určitej aktivity – väčšinou k objednávke, teda kúpe. Dosiahnuť požadovanú aktivitu a takisto úspešnú konverziu (pomer medzi návštevníkmi a platiacimi zákazníkmi) je možné pomocou copywritingu.

Celková kvalita stránky priamo ovplyvňuje záujem návštevníkov, ich rozhodnutie zotrvať na webe a byť aktívnymi.

Využite našu ponuku a získajte maximálny počet zákazníkov!

Chcete vedieť ako vylepšiť svoj marketing na webe alebo samotný web?

Dohodnite si s nami nezáväzné stretnutie.

© 2008 Webcreator - internetová agentúra. Všetky práva vyhradené. Zavolajte nám 0910 90 70 48