• 10 tipov o použiteľnosti pre web dizajnérov

    Jednoducho povedané, použiteľnosťou dosiahnete že užívatelia nájdu na vašich web stránkach informácie ktoré chcú a nájdu ich na miestach kde by ich aj očakávali. Často počujete, že náklady na tvorbu použiteľného webu sú veľmi vysoké. Áno, existujú veľké firmy, ktoré utrácajú nemalé peňažné prostriedky na výskum správania užívateľov na svojich stránkach, ale vytvoriť použiteľný web dokážeme aj bez znalostí týchto odborníkov alebo drahého vybavenia pre testovanie. Pokúsim sa zhrnúť  pár rád o použiteľnosti webu, ktoré by mal každý dobrý web dizajnér ovládať a používať.

    23.9.2010  Webdesign Webdesign Sprievodca produktmi Odporučiť Článok
  • Najlepšie doplnky do IE6 a 7 pre webdizajnérov

    Určite každý z vás pozná doplnky pre Firefox, ktoré robia život nejedného webdevelopera jednoduchším, je ich určite veľa, jeden z najlepších a určite veľmi užitočných sa volá Firebug. Je mnoho odporu od webdeveloperov proti používaniu prehliadača Internet Explorer pretože absolútne nepodporuje webové štandardy a robí mnohým web developerom zo života peklo.

    22.9.2010  Webdesign Webdesign Sprievodca produktmi Odporučiť Článok
  • Projekt Eurovat.sk

    Spoločnosť EURO-VAT pôsobí v oblasti výroby a spracovania chemických produktov na tekutej báze a tiež poskytuje širokú škálu služieb súvisiacich s danou obchodnou problematikou vrátane realizácie rozličných školení zamestnancov u partnerských firiem.

    25.2.2009  EURO-VAT EURO-VAT Sprievodca produktmi Odporučiť Článok
  • Projekt ExpresTlač.sk

    Realizácia web stránky pre spoločnosť ExpresTlač zahŕňala rad aplikácií, ktoré boli vytvorené na mieru. Požiadavky smerovali najmä na absolútnu funkčnosť stránky, jednoduchú orientáciu pri prehliadaní a tiež zakomponovanie objednávkového systému.

    2.2.2009  ExpresTlač ExpresTlač Sprievodca produktmi Odporučiť Článok
  • Projekt Shopia.sk – nový spôsob prezentácie

    Shopia.sk je rozsiahlym internetovým projektom zameraným na efektívne zoskupenie predajcov odevov do jedného interaktívneho hypermarketu. Virtuálne prezentovanie ponúkaného tovaru zahŕňa fotogalériu, kompletné údaje o produkte, detailný popis o značke, dostupné veľkosti, farebné prevedenie a informáciu o tom, kde je možné uvedený produkt nájsť a zakúpiť.

    8.8.2008 Musil František Musil František Sprievodca produktmi Odporučiť Článok
© 2008 Webcreator - internetová agentúra. Všetky práva vyhradené. Zavolajte nám 0910 90 70 48